העתיד של עולם ההיכרויות לאחר הקורונה

כשאנחנו מגיחים, ממצמצים ולא בטוחים, לעולם שלאחר הקורונה, הנוף כפי שאנו מכירים השתנה. איך זה השתנה, אנחנו עדיין צריכים להבין. אז איך יראה עתיד עולם ההיכרויות המקוונות כעת?

אחד השינויים הגדולים ביותר שראינו בשנה האחרונה היא אופן העבודה שלנו. עובדים התרחקו, פגישות עברו לרשת ושיחות חולין במטבחון הן נחלת העבר.

גם חברתית, וליתר דיוק תחום ההיכרויות, עברו שינוי אחד מרכזי. הדרך בה התחברנו השתנתה באופן מהותי. זאת אומרת, איך אפשר להכיר ולצאת בצורה משמעותית כשאתם תקועים בבית במהלך מגיפה? אבל אין כמו משבר עולמי כדי לגרום לאנשים לחשוק בקשרים עם אחרים.

 

היתרונות הבלתי צפויים של היכרויות במהלך מגפה

האם הדרך החדשה הזו להיכרויות מקוונות משנה דברים לטובה, ואם כן, כיצד?

איך לכל הרוחות הקורונה יכולה לעזור לאתרי היכרויות. אחרי הכל, היכרויות מקוונות יכולות להיות מאתגרות בזמנים הטובים ביותר, אך לזרוק נגיף מדבק וקטלני ביותר, בילבול בין הנחיות ממשלתיות לבין ריחוק חברתי, ואין זה פלא שרווקים ורווקות מוצאים את עצמם מתקשים עוד יותר.

אני לא מתכחש לאתגרים שמלווים בניסיון למצוא קשר רגשי במהלך הנסיבות , אבל נראה שיש כמה שינויים חיוביים באופן שבו אנו ניפגש בעתיד. האם העתיד של היכרויות מקוונות יכול להיות וורוד?

 

היכרויות וידאו זה הדייט הראשון החדש?

טרום מגיפה, היכרויות בערים כמו ניו יורק, לונדון ולוס אנג'לס הייתה יקרה במיוחד. העלות הממוצעת של דייט עמדה על 226 דולר בלוס אנג'לס, 144 דולר בניו יורק ו -127 לונדון בלונדון (מעניין כמה בתל אביב). אאוץ! היכרויות וירטואליות אומצו ונורמלו כשיטת סינון ראשונית וחסכו למחפשים מאות פאונד / דולר.

החודשים של שיחות וידאו במשפחה, בעבודה ובדייטים פירושם שאנשים מתרגלים לדרך התקשורת הזו. נראה כי דייט-ווידאו יימשכו גם בעידן שלאחר הקורונה כתרחיש 'דייט ראשון'. חדשות נהדרות שכן זה יחסוך לנו זמן, כסף ומאמץ.

זה לא תחליף לאותו דייט בחיים האמיתיים, זה לא צריך להיות. עולם הדייטים התפתח. זהוהוא שלב נוסף – 'טרום דייט'.  בדיקת כימיה שעוזרת לך גם לשבור את הקרח לפני שאתה מתחייב למפגש .

יש חסרונות פוטנציאליים לכך? כן, בסופו של דבר לא נעניק סיכוי לאנשים שאולי כדאי היה לתת להם. חיבור וירטואלי אינו זהה לחיבור בחיים האמיתיים ולכן אנו עלולים להחמיץ כמה התאמות פוטנציאליות.

 

חשיבות האמון

טרום המגיפה, הייתה תרבות חיבור גדולה במיוחד בערים הצפופות ובמיוחד באפליקציות ההיכרויות בסגנון החלקה.

היכולת ליצור תחושת אמון עם הדייט שלך תמיד הייתה חשובה – אבל הרבה אנשים המשיכו לצאת עם מישהו גם כשדגלים אדומים התנוססו לכל מקום. אנשים רבים אף מתחתנים עם אנשים, ומתעלמים מדגלים אדומים המתייחסים לאמון. אבל עכשיו, מאז הקורונה, האמון קיבל משמעות חדשה וחדשה. פתאום, לצאת עם מישהו שמשקר לך עלול לסכן את חייו של הורה אהוב או קרוב משפחה מבוגר.

היכולת לסמוך על הדייט או בת/בן הזוג שלך עומדת כעת בבסיס הכל.

 

להתראות סטוצים, שלום היכרויות איטיות.

טרום מגיפה הייתה תרבות חיבור גדולה ומשגשגת, בייחוד באפליקציות ההיכרויות. והרבה רווקים ורווקות לא מרוצים.

במהלך המגפה קיבלנו יותר זמן להכיר אנשים. זה סיפק הזדמנות להיות יותר עמוקים. אנשים השקיעו בלמידה רבה יותר על עצמם. היה להם יותר זמן להבין מה גורם להם להיות מאושרים. וממה היו רוצים להימנע.

על פי נתונים מאפליקציות הדייטים הגדולות, המגיפה בהחלט משפיעה על יעדי היחסים של דייטרים.

בסקר באמבל 46% מהאנשים אמרו שהם מחפשים משהו רציני לאחר שחוו בדידות . ו -52% מקהילת הצעירים אמרו שהם מוכנים לקשר רציני ארוך טווח. זה שינוי עצום. בינתיים, בכל מקרה. כמחצית מקהילת ההיכרויות שוקלת ברצינות למצוא קשר עמוק יותר.

יותר ממחצית ממשיבי הסקר טוענים שהם פשוט כבר לא נמצאים בעניין של סטוצים. ו -64% אומרים שהם פחות מעוניינים ביותר מבן.ת זוג אחד בכל פעם. 

וואו. אלה חדשות נהדרות עבור כל מי שסבל כל כך מסצנת ההחלקות. כמה זמן זה יימשך לאחר מגיפה, לא ידוע. אבל אני חושב שחשוב להבין שאנשים שואלים את עצמם שאלות גדולות כמו, 'האם זה מישהו שאוכל להתמודד איתו עם נעילה נוספת?'. אין כמו מגפה עולמית כדי להביא את הדברים לפרספקטיבה. וחיבור עמוק נמצא בראש רשימת העדיפויות.