שיטות להסרת שיער שכדאי להכיר

יש יותר משיטה אחת להסרת שיער. באם יש לך עניין להסיר אי אילו שיערות מאי אילו אזורים, כתבה זו יכולה להרחיב את התפישה שלך על מה שאת מאמינה שאפשרי. מעבר לכך, גיגול קצר בכל עת יכול להניב אינסוף הררי מידע על הנושא.

שיטות להסרת שיער: גילוח

גם לגילוח יש יתרונות. זה קל, פשוט, ללא כאב, פרקטי, לא צריך להאריך שיער מראש. כמו גם, זה דיי מהיר ומיידי, וניתן לעשות את זה גם בבית. הפידבק לגילוח יכול להיות זיפים, פצעונים ובמקרים מסוימים יכול להיות גם עור יבש (תלוי במצבו של העור ובאם קיבל הזנה נכונה מתכשירים טבעיים בלבד, יש להניח). חיתוך השיערה יכול גם לעודד את צמיחתה עם שיער עבה, כהה וקשר יותר. או זה לפחות הרעיון שאנשים מחזיקים לגבי הנושא. כך שכשזה נוגע לנושא של שיטות להסרת שיער, הגילוח יכול לעבוד, לפחות בטווח הקצר. בטווח הארוך הוא לא צפוי להחזיק או לאפשר משטח חלק לאורך זמן.

כדי לממן שיטה שכזאת להסרת שיער, הרי שמתבקש להשקיע משהו כמו 20 שקלים לשלישיית סכינים פשוטות וסטנדרטיות עד ל-100 שקלים עבור סט סכינים ארגונומטריות מתוחכמות יותר. או כל סוג אחר שרוצים.

לסיכום, עלות נמוכה, תועלת לטווח הקצר, אין כאב כלל ברוב המקרים, ועם זאת דורש תחזוקה כדי לשמר אפקט חלק.

שיטות להסרת שיער: קרם, משחה וספריי

במקרים של הסרת שיער בפנים, פעמים רבות יומלץ לכם להשתמש בקרם או משחה. הקרם מסיר את החלק העליון של השערה, החלק שנמצא על פני העור. הוא לא משפיע על השורש שלה. מי שלא רוצה להשתמש בסכין, יכול להשתמש בקרם. בין אם זה מטעמי נוחות, או דת. אם כי עדיין מדובר בתכשיר ששמים על הגוף לכן מתבקש לבדוק כמה הוא "טבעי". שכן זו ערובה דיי טובה כדי לשפוט אם נכון לעשות בו שימוש, גם אם יש לו "תו תקן בריאותי", ממשרד הבריאות וגורמים אחרים.

גם כאן לא אמור להיות כאב. התהליך יכול לקחת פי 2 מהזמן המתבקש כדי לגלח את אותו אזור. לא את כל האזורים ניתן להחליק כדרך השימוש בקרם שכזה.

שיטות להסרת שיער: שעווה

שעווה ניתן לעשות במכון על ידי קוסמטיקאית מנוסה ומבינת דבר. אפשר לעשות גם בבית כדרך חומרי גלם שניתן לקנות בפארמים שונים. יש דעות שהשעווה מדלתת את כמות השיער לאחר שימוש ממושך.

אם כי לא בדקנו באם הן נכונות. לשעווה באופן טבעי יש עלות, שיכולה להיות תלוי בעלות התור אצל קוסמטיקאית, או/ו בחומרי הגלם של השעווה עצמה. האפקט יכול להחזיק בין שבועיים לחודש. התהליך יכול לעורר כאב בגוף. מומלץ למצוא קוסמטיקאית מקצועית, כמו קוסמטיקאית בראשון או בכל מקום אחר ולקרוא חוות דעת מלקוחות שלה.

שיטות להסרת שיער לצמיתות

למי שלא רוצה למרוט, לגלח, למרוח קרם וכיוצא בזה – ישנה אפשרות של הסרת שיער לצמיתות. אלו הן הלייזר, האינפרה והאפיליאציה. השיטות מבקשות שלא לעודד צמיחת שיער, אם כי אף אחת מהן לא יכולה להבטיח הסרת שיער של מאה אחוזים.

לא ניכנס לעובי הקורה של כל שיטה, אלא כשזה נוגע לטיפול בלייזר באזורי עור מסוימים, אפשר שהטיפול יהיה אפקטיבי למי שיש לו עור בהיר ושיער עבה וכהה, בלי בעיות הורמונליות או תופעות עם יכולת הריפוי של העור, ושאין לו כוונה להיכנס להריון או להניק. טווח המחיר יכול להשתנות בהתאם למכון. אזור בית השחי יכול לעלות 1,000 ₪, בעוד שאת מלוא הרגליים אפשר לכסות ב-5,000 ₪, את הבטן התחתונה ב-1,500 ₪ וישנם טיפולים שיש עבורם סבסוד מקופות החולים. אפשר שכ-85% מהשיער יוסר לצמיתות.