איך מתבצע תיקון בר מים דולף?

 

אחד המוצרים החשמליים שהפכו פופולארים בשנים האחרונות, מוצר שאפשר למצוא כמעט בכל בית או דירה בישראל הוא בר מים. בר המים מכיל טכנולוגיה חדשנית שלמעשה מסננת את המים שעוברים ממערכת הצינורות הביתית ודואגת לכך שלא יהיו מתכות, חלקיקים ושאר חומרים מזיקים. בעזרת בר המים כולנו יכולים להנות ממים טריים, נקיים בדיוק בטמפרטורה שאנחנו רוצים. למרות היתרונות של בר המים, עדיין כמו כל מכשיר חשמלי, גם לו יש תקלות מדי פעם, תקלות שצריך לתקן. תחזוקה נכונה מסייעת למנוע היווצרות של כל אותן התקלות. בר המים שלכם עשוי להתחיל לדלוף בשלב כלשהו לאחר שימוש תכוף. אם הדליפה מוגזמת ורציפה, יש להזמין שירות תיקון בר מים, ואיש מקצוע מומחה בתחום ינקוט באחת או יותר מהפעולות הבאות לפתרון הבעיה.

אילו אפשרויות תחזוקה זמינות?

טכנאי תמי 4 מציע שירות לקוחות מציע מגוון אפשרויות תחזוקה של תיקון בר מים. כך, לדוגמא, בהתאם לצרכים שלכם, הטכנאים המוסמכים והמיומנים יגיעו אליכם על מנת לוודא שבר המים שלכם מתפקד במיטבו. לחלופין, תוכלו לבצע החלפת מסננים בעצמכם בהתאם להדרכות הטכנאי. מגוון אפשרויות התחזוקה כוללות:

תחזוקה שוטפת

במסגרת השירות, נשלחת אליכם ערכת מסננים להחלפה בתדירות קבועה ואתם מתקינים אותם בעצמכם. לחלופין, ניתן לשלוח טכנאי מוסמך להחלפת המסננים עבורכם או לביצוע תיקון בר מים. בכל ביקור, הטכנאי יוודא שהמערכת מתוחזקת היטב.

שחרור האוויר בקו המים

תיקון בר מים כולל את הסרת האוויר הכלוא בקו המים בכל פעם בה מוחלף מסנן המים. יש להניח מיכל גדול מתחת לבר המים וללחוץ ולשחרר את הידית למשך 5 שניות.

חוזרים על הפעולה עד שהמים מתחילים לזרום, ואז ממשיכים ללחוץ ולשחרר את הידית עד להפקת סך של 15 ליטר מים. תהליך זה ישטוף את האוויר מהמסנן וממערכת המים, ויאפשר מים טהורים וטריים לשתייה. מסנני המים עשויים ללכוד קצת אוויר, ולכן טכנאי שירות תיקון בר מים יתקין מחדש את המסנן כדי לראות אם הנזילה ממשיכה.

בדיקת חיבורים רופפים

האיטום בין הברז למיכל המים או לקו עשוי להיות רופף. אם אתם חושדים שזה המצב, פנו לקבלת שירות תיקון בר מים על ידי איש מקצוע מורשה.

תיקון בר מים באמצעות החלפת מסנן

שירות תיקון בר מים כולל גם החלפת מסננים למערכת מכל סוג והטכנאים יספקו שירותי תיקונים ותחזוקה הולמים.

קבלת שירות תיקון בר מים זמינה בהתאם לבחירת תוכנית השירות המועדפת עליכם, בתקציב המתאים לכם, ותמיד אפשר לבחור באפשרות של הזמנת שירות תיקונים כשמתעורר הצורך.

למה חשוב לשמור על מסנן מים?

תקינות בר מים תלויה בתחזוקה שוטפת והחלפות מסננים במערכת. בחירת תוכנית שירות בהתאמה אישית של תיקון בר מים היא שיטה מצוינת לשמירה על איכות אספקת המים שלכם.