היתר בניה למרפסת עם חברת מרובעים המובילה

 

לא מעט אנשים חולמים על הוספת מרפסת בבית שלהם. חשוב מאוד לדעת כי הוספת מרפסת בבית קיים תדרוש מכם הוצאת היתר בנייה למרפסת, אך כמובן שהדבר שווה את זה. על אף שהוצאת היתר בניה הוא תהליך בירוקרטי תובעני למדי, כאשר נעזרים באנשי המקצוע הנכונים בתחום ניתן להנות מקבלת ההיתר המדובר בצורה המהירה, הקלה והנוחה ביותר ובהתאם לכך, לבנות את המרפסת הרלוונטית בביתכם. חשוב מאוד שתדעו כי לא כל מרפסת תדרוש היתר בנייה והדבר תלוי בגודל שלה.

היתרונות של מרפסת בבית

אם אתם לא מתגוררים בבית פרטי שיש לו גינה, אין ספק כי מרפסת בביתכם זה דבר חיוני ורלוונטי. העובדה שניתן להנות מאוויר צלול כאשר אתם עדיין במרחב של ביתכם היא ללא ספק הדבר האידאלי ועל כן, אין ספק שכדאי מאוד להוסיף מרפסת בבית שאין בו אחת כזאת. אם החלטתם ללכת על מרפסת, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על השקעה הן מבחינה כלכלית ולא פעם גם מבחינה בירוקרטית על הוצאת ההיתר הנדרש ועל כן, עליכם לבחור באנשי המקצוע המתאימים לתהליך.

מה צריך לדעת על היתר בנייה למרפסת?

במרבית המקרים לא קל להשיג היתר בניה בקלות ולמרפסת. אם אתם מתכננים לבנות מרפסת בגודל ששל 12 מ"ר עד 14 מ"ר אז אינכם צריכים לקבל כלל היתר, אך אם אתם מתכננים לבנות מרפסת גדולה יותר תדרשו לקבל היתר. לא קל לקבל את ההיתר ולא פעם תהליך קבלת ההיתר יכול לארוך זמן רב. מומלץ שלא להתחיל בתהליך השיפוץ שתכננתם לבית לרבות הוספת מרפסת טרם קיבלתם אישור שכן, הדבר יכול לעכב את התהליך כולו.

כיצד תקבלו היתר בניה למרפסת בצורה קלה?

בכדי לקבל היתר בנייה למרפסת בצורה קלה ומהירה יותר, חשוב מאוד שתפנו לאיש מקצוע שיסייע לכם לקבל את ההיתר באמצעות הגשת הטפסים הרלוונטיים. אדריכל מקצועי שתכנן את המרפסת בביתכם או מהנדס בניין הם אנשי המקצוע הנכונים שיודעים כיצד להגיש את כל המסמכים הרלוונטיים לצורך קבלת היתר בנייה למרפסת בצורה מסודרת ואיכותית. אנשי מקצוע מעין אלה יכולים לסייע לכם בהשגת האישור המבוקש לכם בצורה קלה, מהירה ויעילה יותר ועל כן אין ספק שכדאי להיעזר בשירותיהם.

תיק מידע- במה מדובר?

תהליך הגשת היתר בנייה למרפסת כולל לא מעט ניירת ועליכם להיות מודעים לכל הניירת שיש להגיש. לאחר שמגישים את הבקשה להיתר, מקבלים מהוועדה תיק מידע שכולל את כל המידע שאתם צריכים לדעת על זכויות הבנייה שלכם. לכן, חשוב מאוד לתת לגורמים מוסמכים שמבינים בתחום לעבור על התיק וזאת בכדי שהם יוכלו להגיד לכם באופן וודאי האם אתם יכולים להוסיף את המרפסת או שמא ישנן בעיות שמונעות מכן את הוספת המרפסת וכן יהוו מכשול בפני קבלת ההיתר.

האם כדאי לרשום מרפסת בטאבו?

לאחר שקיבלתם היתר בנייה למרפסת שלכם ולאחר שבניתן את המרפסת עולה השאלה האם כדאי לרשום מרפסת בטאבו. ההמלצה היא בהחלט לרשום את המרפסת כמה שיותר מהר בטאבו.