נשמע שטיפול ייעודי במחלות כרוניות יקר מדי? תחשבו שוב

למחלות כרוניות יש מוניתין מיוחד. הן נחשבות כלא ניתנות לריפוי, מחייבות מעקב רפואי תדיר ולקיחת תרופות באופן קבוע וסדיר עד סוף החיים. רק ע"י ביצוע של הפעולות האלו ניתן לשמור על רמת הבריאות ואיכות החיים מסוימות. אתם מסכימים ורוצים לדעת יותר? המשיכו לקרוא כדי לגלות מהי החשיבות ויכולות של טיפול במחלות כרוניות.

מדוע חשוב לקבל טיפול אלטרנטיבי במחלות כרוניות?

טיפול אלטרנטיבי הוא קודם כל טיפול המשתמש בטכניקות התאמת אורך חיים ותזונה לצורך שיקום בריאות של בן אדם. הרי אלו הסיבות עיקריות למעט מקרים מיוחדים שהביאו בן אדם למצב שהוא נמצא בו. במהלך הליך של טיפול במחלות כרוניות מתגלים סיבות וטעויות התנהגותיות ותזונתיות מתמשכות שגרמו לתגובות הגוף קבועות ומסוימות. ללא גילוי ותיקון של הסיבות האלו ניתן רק לדכות הופעות המחלה המפריעות לחיים שגרתיים. כאשר מתקיימים תנאים מסוימים באורך חיים או תזונה גוף של כל בן אדם בשביל להבטיח הישרדות מסתגל לתנאים האלו. אם תנאים האלו מופיעים במשך זמן מוגבל הגוף מגיב ואנחנו כמעט ולא מרגישים את זה. אחרי זה הגוף מתיישר לפי תנאים קודמים.  אך כאשר הרגלים שלנו קבועים  והם לא תומכים בבריאות תקינה אז הגוף מגיב והשינוי מופיעה בצורת המחלה. מהתחלה זה מתבטא בהופעות קלות כמו למשל:

  • נפיחות בבטן ו/או יציאות לא תקינות, עצבנות או אדישות,
  • כאשי ראש ו/או הצטננויות תדירות,
  • כאבים שונים שעוברים מעצמם.

אלו השלבים הראשונים המקרבים אותנו למחלה כרונית וחשוב מאוד לשים לב אליהם ולהקדים טיפול לתרופה.

הליך הטיפול במחלות כרוניות

ברור לכל אחד שבשביל לטפל במחלות כרוניות יש לעבור אבחון מעמיק. האבחון בנוי משני שלבים עקריים. הוא כולל תשאול ובירור של הרגלי חיים ותזונה לאורך כל חיו של מטופל/ת במתרה למצוא טעויות שגרמו לתגובת הגוף לא רצויה. בנוסף יש לבצע אבחון ממוחשב על מנת לאתר אברים ומערכות הגוף עם תפקוד לקוי המשפיעות על מצב נוכחי.

עד שטיפול  במחלות כרוניות לא הסתיים רצוי מאוד להיצמד להמלצות ולא לסתות מהם עד כמה שניתן.

סיבוכים בטיפול אלטרנטיבי במחלות כרוניות

האם יכולות להיות סיבוכים עקב טיפול במחלות כרוניות כאשר הוא מתבצע בשיטות אלטרנטיביות? זה כמובן אפשרי למרות שקורה נדיר מאוד כיוון שרפואה אלטרנטיבית משתמשת באמצעים טבעיים ושיטות שנבדקו לפעמים במשך אלפי שנים. זאת הסיבה שחשוב מאוד לבחור במטפל מנוסה המשתמש בשיטות אבחון ממוחשבות ומדויקות. גם מעקב רפואי וביצוע המלצות הרופא המטפל הם חיוניים. השילוב הזה בין רפואה רשמית לרפואה אלטרנטיבית כמו כן שיתוף פעולה בין הרופא למטפל הם מאוד חשובים לשיקום בריאות חולה במחלות כרוניות. מצב כאשר שיטות אלטרנטיביות באות בהתנגשות עם שיטות רשמיות לא צריך לקרות. זאת עוד סיבה מאוד חשובה לפנות למטפל ברמת ידע מספקת המאפשרת התקשרות עם רופא, שמבין חשיבות הנושא ויודע לנהוג בהתאם.

טיפול במחלות כרוניות עם אבחון ממוחשב, המחיר

היום טיפול במחלות כרוניות איכותי מבוסס על אבחון ממוחשב ומדויק. אבחון כזה לפעמים משיג ומציג מידע  שלא מופיע בבדיקות רפואיות לא בקופות חולים ולא בבית חולים. אבחון בעזרת מערכות ממוחשבות חדישות הוא שמרחיב כל היכולות ידועות ברפואה אלטרנטיבית. טיפול אלטרנטיבי המתבסס על תשאול ו/או תחושות בטן יכול להיות יעיל ומוצלח אך יכולתו לא ניתן להשוואה עם טיפול אלטרנטיבי עם כל היכולות ממוחשבות של היום. זה מובן מעליו. ברור גם שמערכות אבחון לרפואה אלטרנטיבית היום די נדירים ויש להם ערך מוסף בטיפול. מפה טיפול המכיל אבחון אלטרנטיבי ממוחשב הוא יקר יותר מטיפול רגיל. עם עלות הטיפול ברפואה אלטרנטיבית בדרך כלל נמצאת בין 300 ל – 400 ₪ אז עלות הטיפול עם אבחון ממוחשב היא 450 ₪.

היום בישראל בודדים המטפלים שמשתמשים באבחון אלטרנטיבי ממוחשב, לכן כאן במיוחד נכון המשפט – אתה מקבל על מה שאתה משלם.

 

 

 

 

PEXELS