למה חשוב לאלף גורי כלבים ואיך התזונה שלו קשורה לכך?

כאשר אנחנו מחליטים לאמץ גור כלבים אנחנו צריכים להיות מודעים לכך שגידול הכלב זה אתגר ואחריות. כאשר אנחנו רוצים לגדל גור כלבים אנחנו צריכים לקחת אותו כבר בחודשים הראשונים שהוא אצלנו לקורס אילוף אצל מאלף כלבים מקצועי. יש כל מני אמצעי עזר שיכולים לסייע לנו באילוף הכלב שלנו. ממתקים מיוחדים לכלבים וגם גדרות כלבים מיוחדות יכולות לסייע לנו לאלף את הכלב שלנו באופן הטוב ביותר.

כלובי כלבים – לאילוף גורי רועה גרמני

אחד מסוגי הכלבים שהכי חשוב לאלף אותם הוא רועה גרמני. אם אנחנו מאמצים גור של כלב רועה גרמני חשוב מאוד שנאלף אותו. רועה גרמני יכול להיות כלב תוקפני מאוד אם לא מאלפים אותו ואם הוא לא ממושמע. באמצעות כלוב אילוף מאנימל שופ יכול להיות לנו קל יותר לאלף רועה גרמני וליהנות מאיכות חיים טובה יותר לצד הגור שלנו. חשוב להקפיד לאלף את הכלב שלנו באמצעות חשיבה חיובית ואמצעי אילוף חיובים ולא באמצעות אלימות או אילוף שלילי.

גדרות כלבים – לאילוף גורי כלבים גדולים

גדרות כלבים יכולים גם לסייע לנו באילוף כלבים גדולים. ככל שהכלב שלנו גדול יותר בממדים שלו כך זה אתגר גדול יותר וחשוב יותר לאלף אותו. כאשר כלב קטן לא מאולף הוא לא יכול לגרום לאותו הנזק שכלב גדול לא מאולף יכול לגרום לו. כלב גדול לא מאולף יכול גם בזמן שהוא מורגש מותקף או בזמן שהוא מתקיף לנשוך מישהו נשיכה שתוביל לפציעה קשה ואפילו מוות. אם החלטנו שאנחנו רוצים לגדל כלב גדול ממדים כדאי לנו להקפיד ולאלף אותו כבר מהינקות שלו.

בסופו של דבר, לכל בעל כלב יש אחריות רבה בגידול הכלב שלו ובחינוך שלו. ככל שנאלף ונחנך את הכלב שלנו בגיל מוקדם יותר, כך יהיה לנו קל יותר לחיות לצד הכלב בבית והחיים שלנו יהיו שלווים יותר. אילוף כלב יכול להיות משימה לא פשוטה – במיוחד אם אין לנו ניסיון קודם בכך. אם אנחנו רוצים להצליח באילוף הכלב שלנו כדאי לנו לשכור מאלף מקצועי שיסייע לנו בכך.

 

למה חשוב לשים לב שקונים אוכל לכלב שלנו?

לצד אילוף הכלב חשובה התזונה שלו ורכישת אוכל איכותי. כאשר אנחנו קונים אוכל לכלבים שלנו אנחנו צריכים לשים לב שהאוכל טרי ושאין בו חומרים משמרים. חשוב להקפיד לשים לב האם אנחנו נותנים לכלב שלנו אוכל רטוב או אוכל שהוא יבש. אוכל רטוב יכול לגרום לכלבים לבעיות בשיניים. כאשר הכלב מזדקן יכול להיות שאנחנו צריכים להתחיל לתת לו לאכול אוכל רטוב כי יהיה לו קל יותר ללעוס ולעכל אותו.

בסופו של דבר, כבעלי כלב יש לנו אחריות לדאוג לבריאות של הכלב שלנו ולאילוף נכון. כאשר הכלב שלנו יהיה בריא ויאכל אוכל טוב הוא יוכל להאריך יותר ימים ולהגיע לשיבה טובה. כלבים קטנים יכולים לחיות גם עשרים שנה. כלבים גדולים מאוד חיים בדרך בממוצע כאשר הם בריאים עד עשר או חמש עשרה שנה לערך. באנימל שופ תמצאו שירות משלוחים לכלבים הרצליה ותוכלו להתייעץ עם צוות המומחים שלנו ולהתאים את סוג האוכל של הכלב שלנו לסוג הגזע שלו .