מה צפוי לנו בקיץ 2022 בתחום בגדי הים?

אילו טרנדים צפויים לנו בשנת 2023 בתחום בגדי הים? איזה בגד ים יהיה בקיץ הבא הלהיט על החוף? אילו בגדי ים נחשבים למחמיאים במיוחד בשנת 2023?

בקיץ הזה החוף והבריכה יהיו לוהטים, לא בגלל החום הכבד אלא בגלל הצבעים, הגזרות והתוספות הייחודיות לקולקציות בגדי הים שהולכות עד הקצה. לרגע אין להתבלבל ולחשוב שמחמיא או סקסי הוא דווקא חשוף ופרובוקטיבי, בדיוק להיפך, נראה שמעצבי האופנה בחרו בקו שהוא מצד אחד יותר שמרני מהעבר אך רומנטי וסקסי בו בעת, בבחירה מדויקת בצבעים וגזרות שיעשו טוב לכל גוף. אז מה נלבש בקיץ 2023? תמשיכי לקרוא.

 

מחמיא, סקסי ורומנטי באותו הזמן

איפה אנחנו יכולים ללמוד על מה שמחכה לנו בעונות הבאות על מדפי החנויות? בתצוגות האופנה הנחשבות מבתי האופנה הגדולים ברחבי העולם כמו פריז, מילאנו וכמובן ניו יורק. כבר בחורף האחרון יכולנו לראות מהם הטרנדים שמחכים לנו ולמרות שלעיתים נראה שמדובר על בגדי ים שראינו, זה לא דומה לשום דבר שהיה כאן בעבר. האיכות עלתה, הגזרות מחמיאות במיוחד והדיוק הוא מרבי, עד כדי כך שבגדי הים מחמיאים לכל גזרה.

יכולנו לראות בתצוגות האחרונות שימוש רב בבגדי ים שהם מצד אחד מחמיאים ביותר עם חיתוכים בגזרה ושימוש במעטפות שיוצרות חיטוב, מצב שני בבגדי ים רומנטיים אך גם סקסיים. נראה שבתי האופנה הבינו שנשים אוהבות מצד אחד לחשוף את גופן בים ובבריכה, אך הן רוצות לעשות זאת בדרך אלגנטית ומחמיאה, ובעיקר נוחה.

 

איזה צבעים והדפסים נראה על המדפים?

שנת 2022 מסתמנת כשנה שתמשיך את הטרנדים שהחלו כבר בשנת 2022. על המסלולים ראינו צבעים בוהקים במיוחד, ראינו צהוב, אדום, ורוד פוקסיה, טורקיז וצבעים בוהקים אחרים שהופכים כל גזרה לבגד ים בולט וסקסי. את הצבעים נראה גם בביקיני, גם בטנקיני ובמיוחד בבגדי הים השלמים והמחטבים. נראה גם הרבה מאוד הדפסים, אבל לא כמו אלו שהיינו רגילים לראות בצבעים כהים ונמרחים, אלא מנומרים, זברה, הדפסי פרחים ובעיקר המון צבעים בהדפסים.

 

מה חוזר אלינו מהעבר?

עולם האופנה נמצא כל הזמן במעגל חוזר של לבוש שכבר ראינו וחוזר. אנו יכולים לראות זאת עם הפדלפונים שחוזרים כבר בפעם השנייה מאז שנות ה-70 והטרנד המחודש בשנות ה-90, ומי שחוזר יחד איתם הם בגדי הים הסרוגים. בשנות ה-70 וגם בשנות ה-90 סגנון הבוהו שיק היה מאוד באופנה. נשים רצו להיראות ייחודיות, ללבוש צבעים רכים ולהיות סקסיות ורומנטיות בו בעת. כיום ניתן לראות את סגנון בגדי הים הסרוגים חוזרים ובגדול, אך הפעם הם נוחים יותר ומתאימים לגזרות שונות ולא רק לנשים רזות במיוחד.

 

שרוול ארוך, פרינטים, ספורטיבי וחיתוכים

אין ספק ששנת 2022 הולכת ומסתמנת כמו שנה בה כל אחת תוכל למצוא את בגד הים בסגנון שלה, במידה שלה ובצע שהיא הכי אוהבת. על המדפים נראה המון בגדי ים 2022 שלמים בגזרות מחמיאות עם שרוול ארוך, מחשוף או בסגנון ספורטיבי. לצד ההדפסים נראה בגדי ים בצבעים אחידים וייחודיים, עם וללא מחשוף ועם בטנה פנימית שמחמיאה במיוחד לשדיים ותופסת אותם ממש כמו חזייה.

נראה הרבה רצועות התאמה, קשירות ייחודיות וחיתוכים שיקנו תחושה של חיטוב, כאשר הדגש הוא על גמישות מרבית ונוחות בעת השהייה בים ובבריכה. נראה פרינטים חייתיים משודרגים ומחמיאים במיוחד בצבעים, ופרינטים רומנטיים שיספקו תמונה מושלמת של בגד ים סקסי אך שמרני באחד, מה שכולנו הכי אוהבות בבגד ים.