5 מותגי טיפוח מלאי סטייל שאת חייבת להכיר

הגוף שלנו רוצה יותר – יותר יחס, יותר תשוקה, יותר אהבה וטיפוח עצמי. ריכזנו עבורך כאן 5 מותגי טיפוח מלאים בסטייל שכדאי לך לנסות ויסייעו לך להכיר סדרת מוצרים איכותיים ויוקרתיים שישדרגו את כל הלוק שלך.

קולקציית האיפור של PUPAמותג הטיפוח האיפור היוקרתי פופה לוקח את כל האלמנטים החושניים של תשוקה, אנרגטיות וחדשנות בכל מה שקשור לעולם האופנה החדשה ומרכז את אלו לסדרת מוצרים מדהימים. רוצה להגיע לאירוע חברתי ויוקרתי עם לוק מרענן ואנרגטי? להתאפר בצורה יוצאת מן הכלל שכולם לא יפסיקו להחמיא לך? עם "פופה" תוכלי להשיג זאת ובמחירים נוחים בהחלט. מבין המוצרים השווים והמיוחדים של המותג תוכלי להשיג סטים של איפור בגוונים שונים ולצרכים שונים – גלוו סטיק, ערכת מייק אפ בגווני אדום וורוד זוהרים, אייליינר, שפתון גלוס, מאסקרה, עיפרון עין, ערכת איפור מלאה קומפלט ועוד המון מוצרים מדהימים שיהפכו את פנייך לדבר הזוהר והמרהיב ביותר של הערב.

 

קולקציית הטיפוח של PAYOT – המוצרים של חברת פאיו מכילים תרכובות איכותיות ורוויות במינרלים ומרכיבים מיוחדים המקנים לעור גופך תחושה של רעננות וחדשנות, תוך שימוש בכל מה שטוב בעשבי המרפא האיכותיים ביותר, אצות ומינרליים ייחודיים, ניתן להביא את עור הגוף שלך לאיכויות שלא הכרת. המותג מציג סדרת קרמים לעור הפנים, קרם לעור הגוף להחלמה והרגעה אחרי שיזוף ושהייה בשמש, קרמים לידיים, קרם לחות, סט של מייק אפ ועוד.

 

מוצרי השיזוף של BYNETA  – השמש החמה והאהובה עלולה להזיק לעור הגוף בחשיפה ממושכת של שיזוף,

וסדרת המוצרים של מותג הביוטי החדש "ביינטע" יכולה לארגן לך שיזוף מושלם גם בלי חשיפה לשמש היוקדת.

עם מראה חלומי כאילו רק עכשיו חזרת מחופשה מדהימה באיים המלדיביים. בין מוצרי המותג החדש של הדוגמנית נטע אלחימסטר תוכלי למצוא ספריי שיזוף עצמי, שמן שיזוף, ברונזר, כפפה למריחת שיזוף ומוס משזף.

 

סדרת הבשמים של Afnan –  טיפ מאיתנו, אל תצאי מהבית לאירוע החשוב הבא שלך מבלי לנסות אחד מהבשמים היוקרתיים של המותג אפנאן המעניק תסיסה ורעננות של גן עדן אמיתי. מדובר אחד ממותגי הבשמים היוקרתיים והפופולריים ביותר בעולם, ואם עדיין לא הכרת אותם אז הבשמים של אפנאן ישדרגו מאוד את הנוכחות שלך באירוע הבא.

 

עפרונות איפור פנים וליפסטיק ANASTASIA – מעוניינת לעצב את עור הפנים שלך כך שיתאים לרמת הגימור באיפור כמו שאת רוצה? מעוניינת להשחיר ולהבליט פינות וצדדים בפנים שלך כך שתיראי מושלמת? גלי את המוצרים האיכותיים של "אנסטסיה בוורלי הילס", מותג איפור פנים איכותי ביותר, הנחשב לכוכב עולה גם בכל הנוגע לעיצוב גבות. סדרת המוצרים של המותג מציעה בין היתר עפרונות איכותיים לעיצוב גבות, עפרונות לריסים ועוד במחירים שווים ובאיכות בלתי מתפשרת.