בריכת עלית שקופה – תכניסו קצת יוקרה הביתה

אם אתם מעוניינים לשלב בביתכם בריכה, אתם בוודאי יודעים שכיום תהליך הוספת בריכה לבית הוא תהליך הרבה יותר פשוט מכפי שהיה בעבר. כיום ניתן למצוא בריכות עילית שהן בריכות שפשוט מניחים על הקרקע ואין צורך לחצוב באדמה. כמובן שחשוב לבחור את העיצוב המתאים לבריכה שלכם. ניתן למצוא לא מעט טרנדים הנוגעים לתחום בריכות ביתיות עבור בתים פרטיים, כאשר הטרנד העיצובי הפופולארי ביותר הוא ללא ספק בריכות שקופות. בריכת עלית שקופה תכניס לבית שלכם יוקרה ועיצוב ותסייע לכם להנות גם מהנאה משימוש בבריכה וגם מעיצוב מרהיב של ביתכם הפרטי.

 

מהם החומרים שמהם עשויה בריכה עילית שקופה ומה מייחד אותה?

בריכות עילית שקופות הן בריכות יפות בצורה מרשימה ומעוררת התפעלות. הן לרוב יהיו עשויות משילוב של בטון או עץ עם פיברגלס, כאשר בשל העובדה שהבריכה שקופה, תהיה אפשרות לראות את כולה גם מבחוץ. אין ספק שהעובדה שכיום ניתן למצוא בריכות עילית עשויות בין היתר מפיברגלס עם קירות זכוכית מעוצבות ומיוחדות, אשר מגיעות לרוב מוכנות מראש בהתאם להזמנת הלקוח, זה הדבר הנוח ביותר לכל אדם שמעוניין לשלב בריכה פרטית בחצר של ביתו ולהקפיד שהיא גם תהיה מעוצבת ומיוחדת. כל שנותר לעשות לאחר שמזמינים את הבריכה המדוברת הוא להתקין אותה. בבריכה עילית שקופה משלבים גם תאורה מיוחדת, דבר שללא ספק הופך את הבריכה לדקורטיבית ומרשימה אפילו יותר.

 

מה דורשת הקמת בריכת עילית מזכוכית?

ראשית, מכיוון שמדובר על שימוש בזכוכית המהווה חומר גלם עדין באופן יחסי, חשוב מאוד שהבריכה תעמוד בכל תקני הבטיחות וכן בתקני הבנייה הנדרשים. הצוות המקצועי שיתקין את החברה חייב להיות מנוסה בתחום התקנת בריכות מעין אלה.

בריכה עילית שקופה הינה בריכה שקל להתקין וכן, ניתן לרוקן אותה בסוף העונה. את הבריכה ניתן להתקין ללא אישורי בנייה ובד בבד, היא יכולה להכיל מספר רב של רוחצים. היא איננה דורשת היתר בניה בשל העובדה שאין צורך לחפור באדמה כדי לשלב אותה בגינה או בחצר וכל שיש לעשות זה להתקין אותה מעל הקרקע. חשוב מאוד לוודא מול הרשות המקומית שלכם שאכן אין כללים מיוחדים הנוגעים להיתר בניה בקשר לבריכה עילית.

על מנת לבנות בריכה עילית שקופה, יש צורך להכין עבורה שטח נקי ושטוח כדי להניח אותה. הבריכה לרוב מגיעה ארוזה כולל פילטר ייעודי שדואג לניקוי המים, כיסוי ייעודי וכמובן משאבה. עבודת ההתקנה נחשבת כאמור לפשוטה והתוצאה עמידה ומהנה. כמובן שחשוב מאוד לבחור מראש את סגנון הבריכה הרצוי לכם, מידות הבריכה הרלוונטיות לכם וכן, לבחור בחברה אמינה, מקצועית ומומלצת הידועה באיכות הבריכות שהיא מציעה, בסגנון העיצובי הדקורטיבי והמרשים שלהן ובהתקנה מקצועית של הבריכה.

 

מה קורה כאשר עוברים דירה?

בניגוד לבריכות בטון רגילות, אשר אינן ניתנות להעברה במידה ואתם עוברים דירה, הרי שבריכות עילית שקופות הן בריכות אשר ניתן להעביר אותן יחד אתכם כאשר אתם עוברים דירה. אתם יכולים כמובן להשאיר אותה בדירה ולהעלות את ערך דירת המגורים שלכם כאשר אתם מוכרים את הדירה, אך אם אתם מעוניינים לקחת אותה אתכם לדירה החדשה שלכם, כל שעליכם לעשות זה פשוט להיעזר באנשי מקצוע שידועים ביכולת שלהם להעביר את הבריכה ממקומה הנתון למקום החדש שייעדתם לה. בריכת עילית היא בריכה שמתקינים מעל הקרקע ועל כן, היא ניתנת גם להעברה נוחה וקלה.