בשמי בוטיק – כיצד לבחור בצורה נכונה

אין ספק כי בחירה של בושם חדש היא החלטה לא פשוטה אשר מושפעת מפרמטרים רבים. ריחות מסוימים יכולים להעיר אצלנו זכרונות מן העבר, ריחות מסוימים יכולים לעורר אצלנו רגשות מסוימים והם גם מספרים במידה מסוימת על האדם שאנחנו ועל הסגנון שלנו. בשל כך ניתן לומר כי בחירה של בושם חדש היא יותר תהליך מאשר קנייה לא מחשבה. 

אם אתם מעוניינים לרכוש בושם חדש לתקופה הקרובה, בחרתם בזמן מצוין לקנות בו בושם. המותגים המובילים ביותר בכל העולם הוציאו לאור בשמי בוטיק חדשים בעלי ריחות שונים ומגוונים, ואתם יכולים לבחור את הבושם החדש שלכם מבין הבשמים הללו. אצלנו בקוסמטיקס תוכלו למצוא את הבשמים החדשים ביותר של כל המותגים המובילים בעולם במחירים משתלמים ונוחים במיוחד. 

אספנו עבורכם מידע חיוני שיעזור לכם לבחור את הבושם המתאים לכם ביותר בדרך הפשוטה ביותר. 

 

איך בוחרים בושם חדש?

בגדול, לא קיימת דרך ספציפית אשר מורה על מה צריך לעשות לפני שרוכשים בושם, אך ללא ספק ישנם מספר טיפים בסיסיים שיכולים לעזור לכם למצוא את סגנון הבושם המתאים לכם ביותר. 

בראש ובראשונה חשוב לציין כי כאשר אתם מנסים בושם יש לנסות אותו ישירות על העור שלכם וחשוב שהעור יהיה נקי לפני כן. אפילו אם החבר הכי טוב שלכם המליץ לכם על בושם מסוים או שמא הרחתם בושם שמאוד אהבתם על אדם אחר, הדבר אינו אומר כי הבושם יריח אותו דבר גם עליכם. התגובה אשר נוצרת בין בושם לבין עור של אדם היא אינדיבידואלית ומשתנה בין אדם לאדם, לכן חשוב מאוד לבדוק את הבושם על העור שלכם בצורה ישירה. 

 

לאחר שאתם מנסים את הבושם על העור שלכם, המתינו מספר דקות לפני שאתם מריחים אותו מקרוב. בפעם הראשונה שתריחו את הבושם יכול להיות שהריח יהיה עוצמתי ובחלק מן המקרים יזכיר מעט ריח של אלכוהול, אך כעבור מספר דקות הריח מתנדף ואז ניתן להריח את ריחו האמיתי של הבושם. לאחר מספר שעות מהרגע בו ניסיתם את הבושם הריחו אותו פעם נוספת, באופן הזה אתם תוכלו להבין לאורך כמה זמן הריח של הבושם נשאר על עור הגוף שלכם והאם הוא משתנה כעבור זמן מסוים. 

 

כל בושם שתנסו יהיה בעל ריכוז שונה, רמת הריכוז של הבושם משפיעה על העוצמה של הריח שלו ועל משך הזמן שהבושם נשאר על הגוף שלכם. אנשים רבים נוטים להחליף את הבשמים שלהם לבשמים בעלי רמת ריכוז נמוכה יותר בעונת הקיץ מאחר ובשמים בעלי ריח חזק מאוד עלולים להיות לא נעימים כאשר שורר חום כבד בחוץ.