כך תכיני את המלתחה לחורף הקרוב

כמו בכל שנה, קצת אחרי חגי תשרי ועם בוא הסתיו הסגרירי, מגיעה העת לעשות את הסדר המתבקש בארון הבגדים ולהיפרד מפריטי הקיץ הקצרצרים לקראת המעבר בין העונות. ריכזנו עבורך כאן כמה טיפים חשובים לסידור נכון של הארון – מה להוציא, מה להכניס ומה אפשר להשאיר, וגם מהם הפריטים הנדרשים להשלמה לטובת לוק חורפי המושלם. מוכנה לזה? יצאנו לדרך:

אז ממה אפשר להיפרד לחודשים הקרובים?

לפני הכל נפנה מקום בארון וניפרד מכל הפריטים הלא רלוונטיים לעונת הסתיו-חורף הקרובה, הפריטים שיעלו מספר קומות ויידחסו בגעגוע למעמקי הארון עד לקיץ הבא: כבר עם הגיעה של הקרירות הסתווית ניתן לקפל יפה יפה ולהרים את כל זוגות המכנסיים הקצרים, מכנסי החצי, המכנסונים וכל מה שאינו מספק מעטפת לפחות ל-7/8 מן הרגל. אין צורך במשחק עם מכנסיים קצרים וגרבונים, בינינו זה לא באמת מחמיא ולא באמת מחמם.

גם את חולצות הבטן ניתן להרים ולהחביא, ולצידן את גופיות הקיץ העליזות. בגזרת הנעליים ניפרד מן הכפכפים, הסנדלים, נעלי הים והחוף, נעלי האצבע ולמעשה כל נעל שמותירה כף רגל חשופה. לגבי חולצות הטריקו הקצרות, חולצות הוי המחמיאות וחולצות הטי-שרט הקלילות, בשלב עונת המעבר ניתן עדיין להיעזר בהם ועל כן מומלץ לשמר את האהובות שבהן בהישג יד, אולם ככל שיצנחו הטמפרטורות ניפרד גם מהן עד בוא האביב, במהרה בימנו.

הפריטים שכן נשארים

בין הפריטים הרב עונתיים שתמיד מוצאים את מקומם בארון ניתן כבוד למכנסי הג'ינס. נכון שבקיץ זנחנו אותן פעמים רבות לטובת פריטים מאווררים יותר, אולם לחלוטין אין מדובר בפריט חורפי בלבד. ומה לגבי ג'ינסים מחוררים וקרועים לחובבות המראה המרושל? עבורם קיימים את מכנסי הטייץ והגרבונים. שימי לך בהישג יד גם את החולצות המחויטות והמכופתרות שהן לרוב ארוכות שרוול ומשתלבות נהדר עם סריג מחמיא מעל או ווסט מעוצב, מסתירות גופיה תרמית ומחממת במקרה הצורך ויוצרות מלתחה אלגנטית ועשירה.

חייבת לקנות…

אם בירכתי הארון לא נשארו יותר מדי פריטים מחמיאים מן העונה שעברה, זה בדיוק הזמן לחדש, לרענן ולקבל את החורף עם מלתחה חורפית מושלמת – שימי לב לכמה פריטים חורפיים שכדאי לאמץ:

  • מעיל טרנץ' – יש הקוראים לו גם "מעיל גשם" אבל בימנו אלו, בייחוד בחורף הישראלי שלרוב אינו נחשב לגשום מאוד, מדובר בפריט שהוא אייקון אופנתי המתאים בדיוק לאקלים המקומי ומתאפיין בבד קליל לרוב שלא מחממם יותר מדי ובעיקר לא תופס הרבה מקום, ומנגד מספק תחושה נעימה ומגנה מפני הטיפות והרוחות ומעל הכל מעניק שיק אמיתי של חו"ל. אנחנו ממליצות בחום (תרתי משמע) להציץ בקולקציית המעילים והז'קטים של המותג סיסטרז >>

 

  • קרדיגן ארוך – גם צמרירי ומחמם, גם ארוך ועוטף את מרבית חלקי הגוף, גם ניתן לפתיחה במראה מרושל וגם לסגירה במראה קלאסי/ קרדיגן שחור ישתלב היטב מעל ג'ינס בהיר, קרדיגן בגווני צהוב, חום, בז', אפור וכחול ינוחו כמעט על גבי כל צבע מכנסיים. מתחת לקרדיגן כדאי ללבוש חולצה בצבע ניגודי לו, ליצירת השילוש ההרמוני.

 

  • חולצות "עטלף" – חולצות בגזרת עטלף הן חולצות רחבות יותר מלמעלה וצרות יותר בחלקן התחתון. מגיעות לרוב באורך קו המכנסיים או מעט נמוך ממנו, מתאימות גם לנשים רזות וגם מלאות, נוחות במיוחד ומעניקות מראה חורפי, חמים אך מחמיא.

 

  • ולא לשכוח גרביים – לא ברור בדיוק מתי הפכו הגרביים מפריט נסתר לפריט גלוי ומעוצב, אך ניתן לראות בכל מקום גרביים ממותגות, צבעוניות, מעוצבות ומלהיבות, המטפסות מעל הקרסול, מחממות את כף הרגל ומשדרות מראה צעיר.