תכשיטי זהב מעוצבים בתלת מימד

אנחנו מכירים היטב את התכשיטים הקלאסיים והמוכרים. אנחנו רואים אותם סביבנו בחנויות ובאתרי האינטרנט, ומזהים בקלות את טבעות האירוסין, את עגילי הזהב ואת השרשראות שמעטרות את צוואריהן של הנשים המטופחות ברוב פאר והדר. אם אתם מחפשים פריט קצת אחר, עם טאץ' ייחודי וקסם אמיתי, תכשיטי תלת מימד הם בדיוק הפתרון עבורכם. הם חדשניים ויצירתיים, והם גם מלווים אותנו לאורך שנים, ללא קשר לאופנה המתחלפת או לטרנד העדכני.

 

שימוש בצורות בלתי רגילות 

בין אם אתם מחפשים טבעת מוביוס לאישה יקרה במיוחד או עגילי טוויסטד לבת הזוג, תכשיטי תלת מימד מבטיחים לכם את המתנה המדויקת. כך תוכלו לבחור תכשיט בלתי רגיל, המשלב צורות גיאומטריות פשוטות לכאורה, אבל עם טוויסט מרשים להפליא. למעשה, בזכות השימוש בטכנולוגיות מתקדמות של הדפסת תלת מימד, גם טבעת סוליטר קלאסית יכולה להפוך לפסל נוצץ שמשנה לחלוטין את עולם התכשיטים כפי שהכרנו אותו.

 

תכשיטי תחת מימד – חלה גנור

חיבור בין הטכנולוגיה התלת מימדית לבין הטכניקה ועבודת היד, הוא החיבור שהוביל ליצירתה של קולקציית נטליין. הקולקציה הייחודית של מעצבת התכשיטים חלה גנור, היא התגשמות הפנטזיות הפרועות ביותר שלה, והתכשיטים שתמצאו בה הם לא רק יציר הדימיון אלא יצירות עדינות ומדויקות שמשלבות בין אלגנטיות ונוחות לבין עוצמה ועמידות. כל התכשיטים מיוצרים עם המון מחשבה ותשומת לב לכל פרט קטן, התכשיטים הופכים ליצירות אמנות. זאת, תוך שהם מתאימים לכל אישה, בכל גיל ובכל סיטואציה. מפגישת העסקים ועד לאירוע החברתי, תכשיטי זהב תלת מימד הם הפריטים האולטימטיביים שישדרגו את קופסת התכשיטים.

 

מקורות ההשראה של התכשיטים המעוצבים

לצד השימוש במדפסת התלת-מימדית, טכולוגיה שמשנה לחלוטין את עולם התכשיטים כפי שהכרנו אותו, תכשיטי זהב מעוצבים בתלת מימד גם משלבים בין מקורות השראה שונים. הטבעות והצמידים, השרשראות והעגילים, כולם נוצרו בזכות מקורות השראה מן הטבע וצורות שמוכרות בעיקר מעולם האדריכלות. זהו השילוב שמבטיח לנו תכשיטים מיוחדים באמת, עם תוחלת חיים ארוכה הרבה יותר ועם המון סטייל ויוקרה. אלה תכשיטים שחוקי הפיזיקה אינם חלים עליהם, פריטים שפורצים את הגבולות, וכך הם מתאימים באופן מדויק מאוד כמתנה לאישה אחת משמעותית ביום ההולדת, ביום הנישואין וגם ללא כל סיבה מיוחדת.

 

מעוניינות בתכשיט מיוחד, מעניין, שונה ומרהיב? תכשיטי תלת מימד של מעצבת התכשיטים חלה גנור יענו בדיוק לצרכים שלכן. אתן מוזמנות להתרשם מהקולקציה הייחודית ולרכוש לעצמכן את הפינוק החדש שלכן.  באתר תמצאו טבעות תלת מימד עגילי תלת מימד  תליוני תלת מימד ועוד. להזמנות ופרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפון מספר 054-5766776 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://hellaganor.co.il/.