כן לשאוף לריאות – מה זה וופורייזר

אם גם אתם רוצים לדעת מהו וופורייזר המאמר הזה בשבילכם. הוופורייזר הידוע גם בשם מכשיר אידוי קנאביס הוא מכשיר המאפשר למצות עד הסוף את תכונותיו של הקנאביס. פעולת העישון מכניסה לגופנו חומרים נוספים מעבר לתכונות העשב אותו אנו מעשנים, חומרים אלה הופכים לתוספת חסרת משמעות הפוגעת בבריאותינו. מכשיר אידוי איכותי הוא מכשיר אשר משאיר את החלקים המזיקים בחוץ ונותן למעשן להנות ממיצוי החלקים הטובים של הצמח. 

 

איך זה עובד?

וופורייזר, הנקרא בעברית גם מאייד, הוא מכשיר המחמם את פרח הקנאביס ויוצר ממנו מיצוי אותו נוכל לשאוף בצורת אדים. רוב וופורייזרים בשוק מגיעים עם יכולת בחירת עוצמת החימום וכך להתאים לצרכי המעשן. 

הוופורייזר בדרך כלל כולל פיה, גוף חימום וסוללה. שמים את החומר היבש בתא בגוף החימום, בוחרים את הטמפרטורה (אם ניתן) ולאחר שהפרח מתחמם ונוצר המיצוי ניתן לשאוף אותו בצורת אדים. 

 

במה זה שונה מעישון?

קודם, אידוי אינו יכול להיקרא עישון כיוון שאינו כולל עשן. תהליך האידוי משאיר את החומרים המזיקים שמגיעים עם העשן מחוץ לגוף ונותן לגוף ליהנות מהחלקים הטובים של הפרח. שנית, איוד שונה בעישון באופן בו שואפים את החומר. השאיפות צריכות להיות עמוקות ואיטיות הבאות מהריאות והסרעפת ולא מהפה והגרון כמו בעישון. 

 

נייד או נייח?

פעמים רבות עולה השאלה "מה עדיף- נייד או נייח"? בעבר לשאלה זו הייתה משמעות רבה על המחירים  וופורייזרים ניידים נטו להיות זולים וחלשים יותר מן הנייחים. זאת השתנה רבות וכיום תוכלו למצוא גם וופורייזרים ניידים חזקים בהרבה ממכשירי האיוד הנייחים הנמצאים בשוק. 

נוסף על כך, אך אין הבדל רב בניהם בצורת השימוש מעבר לגודל, עוצמתם והמקום שבו תוכלו להשתמש בהם. 

 

יורדים לעובי הקורה- כמה זה עולה?

ישנם וופורייזרים שונים בשוק ולכל וופורייזר המחיר שלו. מכשירי האידוי מגיעים בגדלים שונים ועוצמות. תוכלו למצוא וופורייזרים ניידים לצד וופורייזרים נייחים וכאלה המשתמשים בטכנולוגיות חדשניות שהופכים אותם לאמידים יותר וחזקים יותר. 

וופורייזרים אינם אביזר עישון זול כלל, לכן יש לבחור את המאייד בקפידה תוך התחשבות באורך החיים של המשתמש והשימוש העיקרי בו. מכשירי איוד מתחילים באזור ה 500 ש"ח ויכולים להגיע גם לאלפי שקלים. 

מומלץ לא לקנות את הוופורייזר הזול ביותר או היקר ביותר ולקנות רק ממקומות אמינים עם שכורה איכותית. וופורייזר מקולקל או לא טוב הינו בזבוז כסף כפול כאשר המכשיר נהרס והורס איתו את החומר היקר. 

 

וופורייזרים קונים רק במיסטר סמוק 

אתר מיסטר סמוק מתמחה במוצרי ואביזרי עישון איכותיים לכל אדם. לאחר הכניסה לאתר מיסטר סמוק יתפרש בפניכם מגוון רחב של מוצרי עישון ביניהם וופורייזרים איכותיים מהם תוכלו לבחור את המאייד המתאים לכם ביותר.