איי-פלאט – מי ומתי צריך לעבור ניתוח מתיחת בטן

כל אחד ואחת רוצה ליהנות מבטן מתוחה, שטוחה, ללא עודפי שומן ועור. לא פשוט להגיע למצב כזה, בטח ככל שהזמן חולף וכפי שנהוג לומר "החיים קורים". עם הגיל, זה משפיע יותר מבחינה אסתטית ולא פעם, גם מבחינות אחרות.

נשים אחרי הריונות ולידה, עדיין מתמודדות עם עודפי שומן אשר נשארים עליהן ולא ממהרים להיעלם, זאת לצד המצב הטבעי שעם הגיל הרבה יותר קשה לשמור על משקל ועל מבנה חטוב. אצל גברים, אומנם אין את הסיבה הראשונה, אך הסיבה השנייה, קרי סימני הגיל והזמן, קיימים ומקשים עליהם לא פעם לשמור על משקל נמוך, בטן שטוחה ואם הם צוברים קילוגרמים עודפים, מאוד קשה להם להשיל זאת. לכך צריך להוסיף נקודה נוספת והיא מבנה גוף. ישנם אנשים, גברים ונשים, שנולדים עם מבנה גוף שמייצר בטן לא שטוחה מלכתחילה.

הפתרון מגיע דרך איי פלאט. קרי, ניתוח מתיחת בטן אשר מאפשר להשיל שומנים ועודפי עור וכך למתוח את הבטן שתהיה חלקה וישרה מה שיעניק מראה הרבה יותר אסתטי ומרשים למנותח או למנותחת. במסגרת הניתוח, מסלקים רקמות שומן, מסירים עודפי עור מיותרים ומאפשרים הידוק שרירים אשר מעניקים לבטן מראה מאוד הדוק.

איך איי פלאט יכולים לעזור לנו?

דרך איי-פלאט אנחנו יכולים ליהנות משורה ארוכה של ניתוחים למתיחת בטן, הן עבור גברים והן עבור נשים, בהתאם לצרכים שלהם. הניתוח יכול להתאים לכל מי שיש לו או לה, עודפי עור משמעותיים בבטן, הן כתוצאה מהריון ולידה אצל נשים והן כתוצאה מהצטברות של שומנים, במיוחד אצל גברים.

מדובר אומנם בניתוח כירורגי, פולשני, אך הוא נעשה באמצעים מאוד מתקדמים אשר מאפשרים גם להגיע לרמת דיוק אופטימאלית וגם לחסוך זמן בתהליך ולצמצם באופן משמעותי את רמת הסיכון בפרוצדורה.

חשוב לומר, כל אחד ואחת יכולים לבחור איזה סוג של ניתוח לעבור בהתאם לצרכים שלהם ובהתאם למטרה הסופית אליה הם שואפים להגיע. אפשר לבצע ניתוח מתיחת בטן מלאה, היקפית או חלקית. זה תלוי כמובן במבנה ומראה הבטן, כמות עודפי עור והשומן, ומה בדיוק התוצאה אליה שואפים להגיע בסיומו של התהליך.

איך בוחרים איפה ואצל מי לעבור את הניתוח?

כל מי שרוצה לעבור ניתוח מתיחת בטן, יכול כאמור לפנות אל איי-פלאט. שם אפשר למצוא צוות מקצועי שידע לאפיין את הצרכים שלנו מחד, וידע לספק לנו את כל המידע שאנחנו צריכים בשביל לדעת איזה ניתוח יכול לעזור לנו וכיצד הוא אמור להתבצע.

אנחנו צריכים לבחור אנשי מקצוע שיש להם את הידע, ההכשרה והיכולות לבצע ניתוח מתיחת בטן, מלאה, היקפית, חלקית, על פי הצרכים שלנו במינימום סיכון ומקסימום איכות. עלינו להרגיש בטוחים בידיים של הצוות ולדעת שהם ילוו אותנו לאורך כל התהליך עד לסופו, שנוכל ליהנות מהתוצאה לה אנחנו מצפים.