מקומות לבילוי זוגיים

זוגיות זה דבר מאוד חשוב בחיים, זה כמו פרח עדין שצריך להשקות ולטפח אותו מדי זמן ואם לא נקדיש לו תשומת לב המתאימה לו הוא יכול לנבול עם הזמן. גם אם חיי היום יום שלנו שוחקים אותנו ומעייפים, אם לא נקדיש זמן לזוגיות שלנו כמה רגעי שקט, שלווה והתחברות, יהיה לנו קשה להמשיך לתחזק זוגיות מאושרת.

אנחנו אנשים זוגיים ורוצים שתהיה לנו את הפינה השקטה שלנו בלב אחד של השני. בחיפה תוכלו למצוא הרבה מאוד מקומות בילוי זוגיים, אך כדי להירגע ולהתנתק מהיום יום אפשר ללכת לספא מפנק ולהירגע ביחד עם בן הזוג. בפינה ירוקה בחיפה ישנו ספא מפנק ויפה. בו תוכלו לקבל חוויית ספא זוגי , אצלנו בתוך פלמינגו ספא תוכלו למצוא מגוון רחב של פינוקים ועיסויים שיעזרו לכם לשכוח את הדאגות והלחצים וליהנות מרגע זוגי מושלם עם טיפולים מקצועיים.

 

בחבילות שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים ולהתאים לעצמכם את הטיפול המתאים לכם ביותר.  בנוסף, אנו מציעים אפשרות להזמין חבילת יום כיף, המכילה את כל הטיפולים והעיסויים הדרושים לחוויה כיפית ומפנקת בספא ולינה במלון. לאחר המסאז' המפנק שתקבלו תוכלו להשתמש בחצר הספא ליהנות ממשב רוח, לשתות כוס יין או תה ולנוח יחד עם בן זוגכם בבילוי בתוך ספא בחיפה . כך תוכלו לקבל את מלוא הרוגע והשלווה שאתם צריכים לפני שאתם חוזרים להמשך היום שלכם.

אם תרצו לשדרג את הבילוי שלכם אתם אף יכולים לקחת חבילת ספא + לינה בבית מלון, לבוא לעשות מסאז' מפנק ולהישאר לישון לילה. ככה תקבלו את החוויה המפנקת ביותר.

גם זמן זוגי וגם הירגעות אישית של כל אחד מכם.

אל תשכחו שברגע שתחזרו לשגרה שלכם להקפיד ולהקדיש זמן ותשומת לב לבן זוג. להקפיד לצאת לבילויים פעם בכמה זמן כדי שהזוגיות לא תשחק. תעשו לכם חוק – ותנעצו ביומן את הזמן בילוי הזוגי שלכם כדי שלא תשכחו את זה בגלל מירוץ החיים. "עם הזמן אהבה היא כבר לא מערכת יחסים, היא הופכת להיות מי שאתה, חלק מההוויה שלך." (אושו). לכן תאהבו ביחד, תראו אהבה אחד לשני ואל תשכחו לבלות ביחד ולצבור חוויות משותפות יפות וכיפיות.